KIRSIKE


Erinevad putukad
24.05-4.06.2021

Eesmärk:  Laps tunneb välimuse järgi sipelgat, lepatriinut, sipelgat, mesilast.

Aktiivne tegevus: Laste jooga

Keel ja kõne: MESILANE SUMM-SUMM-SUMM VÄIKE MESIMUMM. LENDAB ÕIELT ÕIELE, METT TA KORJAB ENDALE. SUMM-SUMM-SUMM MESITARUSSE LENDAB MUMM.

Matemaatika: 


Kunst: Putukad

Весенние цветы
10.05 - 21.05.2021
Цели: Ребенок различает и правильно называет первоцветы, выделяет их характерные особенности; знает, как их беречь.
Активная деятельность: https://www.youtube.com/watch?v=WHsuZgtaEPs
Язык и речь: почитайте с детьми И. Ревю Сказочный рассказ "Весенние цветы" https://detskiychas.ru/sochinyaem_skazki/vesennie_tsvety/
Математика: расскрасьте по номерам
Искусство: аппликация "Радужный гиацинт"





Ema tööd ja toimetused 
26.04-07.04.21

Eesmärk: Laps teab, milliseid koduseid töid ema teeb ja oskab neid kirjeldada.

Aktiivne tegevus: Tule meiega võimlema!

Keel ja kõne: 

Pole ükski ema varem olnud minu emast parem. Emake sul õnne soovin, tubliks laps saada proovin.

Matemaatika:
Kunst: Lilled emadepäevaks.


КОСМОС 12.04 - 23.04.2021
Цели: Ребенок  имеет представление о Солнечной системе; знает имя первого космонавта Юрия Гагарина
Активная деятельность: космическая  зарядка https://www.youtube.com/watch?v=f_58ie46YoA
Я и среда: интерактивный сайт о Космосе http://tlum.ru/news/rebenka-interesuet-kosmos-cto-emu-pokazat/
Язык и речь: учим считалку
Светит Солнце, а вокруг
есть планеты, девять штук.
Вам планеты по порядку
Перечислю я сейчас…
— Раз! Меркурий,
— Два! Венера,
— Три! Земля,
— Четвёртый – Марс.
— Пять! Юпитер,
— Шесть! Сатурн,
— Семь! Уран,
— Восьмой – Нептун.
Номер «девять» звать Плутон,
Тот, кто лишний – выйди вон!
Искусство: рисуем Космос


Kevadised tööd aias
29.03-09.03.2021

 

Eesmärk: Laps teab, miks külvatakse erinevaid seemneid, oskab kasutada erinevaid töö võtteid.

Aktiivne tegevus: Kevadvõimlemine

Keel ja kõne: Mida taim vajab kasvamiseks?

Matemaatika:


Kunst:





Домашние животные
15.03 - 26.03.2021
Цели: Ребенок имеет представление о домашних животных (внешний вид, пища; польза, приносимая людям); о том, как заботится человек о домашних животных.

Активная деятельность: https://www.youtube.com/watch?v=WHsuZgtaEPs
Я и среда: презентация https://www.youtube.com/watch?v=gNSxzZ1ErKc
Язык и речь: почитайте с детьми сказку "Как животные счастье искали", поиграйте в игру "узнай по описанию", "назови ласково", отгадывайте загадки про животных.
Математика: расскрась по цифрам

Искусство: рисуем с детьми гуашью

Trantsport 
01.03-12.03.2021

Eesmärk: Laps teab erinevaid trantspordiliike ja nende otstarvet.

Aktiivne  tegevus: Laste liikumine

Keel ja kõne:
Tsuhha-tsuhha sõidab rong
mitu vagunit seal on?
Ära kuula teiste juttu!
ütle ise ütle! Ütle ruttu! 
Matemaatika:


Kunst: 



День рождения Эстонии
15.02 - 26.02.2021


Цели: Ребенок знает страну, в которой живет (ее символы, флаг, название столицы и свой город)
Активная деятельность: https://www.youtube.com/watch
Язык и речь: расскажите детям интересные легенды о городе Таллине https://travelq.ru/legendyi-tallina/
Математика: раскрашиваем картинку по цифрам
Искусство: делаем с детьми поделку





Ametid maailmas (Kokk)
31.01-12.02.2021
Eesmärk: Laps teab ja saab aimu koka tööst ja oskab seda kirjeldada.

Aktiivne tegevus: Hommikuvõimlemine

 Kunst

Keel ja kõne: 

Sööma, sööma laud on lapse töömaa. Pudrumägi kuhu? Lusikaga suhu. Emata, isata, kärata kisata.

Matemaatika:


Зимующие птицы (18.01 - 29.01.21)

Цели: Ребенок знает и называет зимующих птиц; понимает, как о них надо заботиться.

Активная деятельность: https://www.youtube.com/watch?v=Uflh_bmn3II
Язык и речь: выучите с ребенком стихотворение

Трудно птицам зимовать,
Надо птицам помогать!
Распилить я попросил
Досочку еловую,
Вместе с папой смастерил
Птичкину столовую.

Искусство: лепим с детьми синичку/снегиря

Мультфильм "Покормите птиц зимой!"


Talveilm (03.01-17.01.21)


Eesmärk: Laps märkab looduse muutusi ja oskab neid kirjeldada.

Aktiivne tegevus: Lepatriinude võimlemine

Keel ja kõne:
Talv
Sajab sajab laia lund,
karu magab talve und.
Säramas on jõulupuud,
kaugel kaunid suvekuud.

Matemaatika: 

Kunst: 

Värvi pilt.

Новогодняя сказка (21.12 - 31.12.20)


Цели: 
Ребенок знает историю  возникновения Новогодних праздников, называет главных героев (дед Мороз, Снегурочка, гномы, феи, ангелы)

1. Активная деятельность: мешок Деда Мороза
2. Язык и речь: новогодние аудиосказки 
3. Искусство: дед Мороз(аппликация и лепка)



Jõuluvana oodates (07.12 - 18.12.20)


Eesmärk: Laps teab kes on jõuluvana. Julgeb mõelda ja tegutseb loovalt. 

Aktiivne tegevus: Timbu-Limbu hommikutants

Keel ja kõne:


Kunst:                      

VV
Värvi pilt

Matemaatika:




День рождения СИПСИКА (23.11 - 4.12.20)
Цели: Ребенок понимает, кто такой Сипсик, как он выглядит; знает, что Сипсик - это символ нашего д/сада и сейчас у д/сада день рождения.
1. Активная деятельность: https://www.youtube.com/watch?v=JZqWq1iReng
2. Язык и речь: Читаем детям книгу Эно Рауд "Сипсик", учим стихотворение:
Я желаю в день рождения
Шариков, конфет, веселья,
Шуток, игр, забав и торта,
Праздничного хоровода,
Угощений самых вкусных,
И чтоб не было лиц грустных.
Праздник пусть удастся славный
В день твой самый-самый главный.
3. Искусство: рисуем и/или лепим с детьми торт
 
4. Математика: учим детей аккуратно штриховать




© http://pozdravok.ru/pozdravleniya/den-rozhdeniya/rebenku/




Loomad ja linnud sügisel (9.11-20.11.20)



Eesmärk: Laps tunneb Eestis elavaid metsloomi ja tunneb tuntumaid linde.
Aktiivne tegevus :
https://www.youtube.com/watch?v=pzc9QeyVz0w&ab_channel=ErliKontkar


                     Keel ja kõne:

Luuletus ja laul

Teele, teele, kurekesed
üle metsa, üle maa,
üle suurte linnade
ja üle mere ka,
ikka, ikka, lõuna poole,
kus Egipitimaa.

                       Kunst





               Matemaatika




День отца (работа и обязанности по дому) 26.10 - 06.11.20

Цели: Ребенок знает где и кем работает его отец; его домашние обязанности; его привычки и хобби.

1. Активная деятельность: семейная зарядка!

2. Язык и речь: беседуем с детьми о том, что любит папа, какие у него есть хобби; учим с детьми стихотворение для папы:
Может он в футбол играть
Может книжку мне читать
Может суп мне разогреть
Может мультик посмотреть
Может поиграть он в шашки,
Может вымыть даже чашки,
Может рисовать машинки,
Может собирать картинки,
Может прокатить меня,
Вместо быстрого коня.
Может рыбу он ловить,
Кран на кухне починить,
Для меня всегда герой-
Самый лучший папа мой!

3. Искусство: делаем папе открытку

4. Музыка: песня для папы!


 SÜGIS METSAS 12.10-23.10 ( Lehed, puud)


Eesmärgid: Laps teab ja tunneb oma lasteaias tuttavaid puid ja puulehti.

Aktiivne tegevus: Võimlemine

Keel ja kõne. Liisusalm luuletus Sügisest

Sügis

Suvi läks ja sügis tuli,

vahtra ladvas süttis tuli.

Haavad aias punasid, 

kastan täis läks munasid.


Muusika. Põdral maja metsa sees ( Laula kaasa !)

Kunst. TAMMETÕRU


Matemaatika.



Что нам осень принесла? (овощи и фрукты)
28.09 - 09.10.20
Цели: Ребенок знает и называет основные овощи и фрукты. Понимает, что из них можно приготовить.
Понедельник 
1. Активная деятельность: https://www.youtube.com/watch?v=JZqWq1iReng
2. Язык и речь: Побеседуйте с детьми о пользе овощей и фруктов, загадайте им загадки https://ihappymama.ru/iq/zagadki/zagadki-pro-ovoshhi-i-frukty/ , поиграйте в игру "что можно приготовить из..."
3. Искусство: делаем с детьми поделки из овощей и фруктов
Вторник, среда и пятница / Teisipäev, kolmapäev ja reede
Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!
Четверг
1. Активная деятельность: https://www.youtube.com/watch?v=JZqWq1iReng
2. Язык и речь: делаем с детьми пальчиковую гимнастику


Апельсин

Мы делили апельсин,          (пальцы соединены широко, как будто

Много нас, а он один.          держат мяч)

Эта долька для ежа.             (скрестить мизинцы)

Эта долька для чижа.           (безымянные)

Эта долька для утят.            (средние)

Эта долька для котят.          (указательные)

Эта долька для бобра.          (большие)

А для волка кожура.            (запястья соединить, пальцы врозь)

Он сердит на нас, беда!       (зубы из пальцев)

Разбегайтесь кто куда!        (руки прижали к ушам)


3. Математика: посчитай фрукты и впиши правильную цифру


4. Искусство: делаем с детьми объемную аппликацию






Spordinädal

21.09.20-25.09.20

Mina ja keskkond: Leopoldi võimlemiselaul


Matemaatika


Kõne arendamine.

"Sügis"

Suvi läks ja sügis tuli,

vahtra ladvas süttis tuli.

Haavad aias punasid,

kastan täis läks munasid.


Kunst


Mäng

https://www.facebook.com/100016024118245/videos/688773451666786.

 Здравствуй, детский сад! 1 сентября - день знаний
01 - 11.09.20
Цели: Ребенок знает дорогу в д/сад, знакомится с новыми друзьями и учителями, вместе с учителем разрабатывает правила группы.
Понедельник
1. Активная деятельность: 
2. Язык и речь: слушаем и учим стихотворение
Детки в садике живут,
Здесь играют и поют,
Здесь друзей себе находят,
На прогулку с ними ходят.

Вместе спорят и мечтают,
Незаметно подрастают.
Детский сад — второй ваш дом,
Как тепло, уютно в нем!

Вы его любите, дети,
Самый добрый дом на свете!
(Г. Шалаева)

3. Я и среда: беседуем с детьми о том, какая у них новая группа, как зовут новых учителей, как прошел праздник "день Знаний"

Вторник, среда и пятница / Teisipäev, kolmapäev ja reede
Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!
Четверг
1.  Активная деятельность: 
2. Язык и речь: обсуждаем с детьми правила группы (не бегать, не кричать, играть дружно, слушать учителя, не плакать)
3. Искусство: рисуем с детьми осенние цветы (нетрадиционным способом)










                   Хорошего всем летнего отдыха!!!
   учитель Кисиль Лариса Ивановна с 25.06.20 в отпуске


Летние дворовые игры. Правила и их соблюдение. 
15.06 - 19.06.20
Цели: Ребенок знакомится с летними дворовыми играми, узнает и соблюдает их правила.
Понедельник:
Завтра с неба прилетит
Синий-синий-синий кит,
Если веришь - стой и жди,
А не веришь - выходи!
  • Математика: отбиваем или подкидываем и ловим мяч + при этом считаем количество раз
  • Искусство: мастерим с детьми из камушков на море



  • Вторник, среда, четверг и пятница Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!

    • Ждем вашу обратную связь! 


    Летние цветы. 8.06 - 12.06.20

    Цели: Ребенок  узнает на картинке и в природе и называет летние цветы (одуванчик, маргаритка, колокольчик, ромашка, мак); бережно относится к природе, понимает, что цветы на клумбах рвать нельзя.
    Понедельник:



    • Активная деятельность
    • https://www.youtube.com/watch?v=4_olhExI6Gs
    • Я и среда: смотрим мультфильм про полевые цветы
    • https://www.youtube.com/watch?v=W2Ta2s6JSXU
    • Язык и речь: рассматриваем картины, называем цветы, находим эти цветы в природе. Учим детей бережному отношению к природе.
    • Язык и речь:  Называем цвета и оттенки цветов; считаем лепестки у цветов; сравниваем по длине стебельки цветов.
    • Искусство: делаем картину из цветов




      • Вторник, среда, четверг и пятница Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!
      • Ждем вашу обратную связь! 


      Здравствуй, лето! 1 июня - день защиты детей. 1.06 - 5.06.20
      Цели: Ребенок знает и называет признаки лета (стало жарко, дни длиннее, а ночи короче, все цветет); природные явления, происходящие летом (гроза, радуга, роса).
      Понедельник:
      • Активная деятельность
      • https://www.youtube.com/watch?v=gwg99K5y9KI&fbclid=IwAR1oXa_UxWcyhtxE_V2G9Qw9rJQxfZa-MWIYYh7GLh4LHxteBa6TjX9LNDI
      • Язык и речь: учим стихотворение про лето:
      • Лето, лето к нам пришло! 
      • Стало сухо и тепло. 
      • По дорожке прямиком
      •  Ходят ножки босиком.
      •  Кружат пчёлы, вьются птицы, 
      • А Маринка веселится. 
      • Я и среда: смотрим мультфильм про лето
      • https://www.youtube.com/watch?v=jZgyvh3oo58
      • Математика: считаем все подряд (цветы и лепестки, камушки, шишки, палочки и т.д.)!
      • Искусство: рисуем радугу.
      • Вторник, среда, четверг и пятница Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!
      • Ждем вашу обратную связь! 




      Насекомые. Putukad. 25.05.- 29.05.20
      Цели: Ребенок знает, показывает на картинке (в природе) и называет насекомых (бабочка, божья коровка, муравей, жук, пчела). Бережно относится к природе.
      Eesmärgid: Laps märkab looduses putukaid. Tunneb ära tuntumad putukad ja nimetab need (liblikad, lepatriinu, sipelgas, mesilane, ämblik).
      Понедельник/Esmaspäev:


      Бабочка, давай дружить!
      Веселее в дружбе жить.
      Есть в саду у нас цветы,
      Полетай над ними ты!
      Ну а дождь пройдет над садом –
      Волноваться зря не надо!
      Ни о чем не беспокойся –
      Под моей панамой скройся
      А.Сарсеков
      • Математика: считаем бабочек (пальчиковая игра)
      • https://www.youtube.com/watch?v=sre5rHb0zOI
      • Искусство: рисуем, лепим или делаем аппликацию бабочек 
      • Meisterdamine: Mesilane.Kasutaja Svea  Pashkovskaja foto.
      Вторник, среда, четверг и пятница / Teisipäev, kolmapäev, neljapäev ja reede
      Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!
      Ждем вашу обратную связь! Tagasisidet ootama 
      jäädes! :)


      Природа пробудилась! Loodus tärkab. 18.05 - 22.05.20

      Цели: Ребенок знает, что нужно для роста растений (земля, семена, вода, солнце); знает и называет части растения (стебель, листья, цветок); понимает, как сажать растения и заботиться о них (рыхлить землю, поливать).
      Eesmärgid: Laps tunneb ära millised on muutused looduses. (muru muutub roheliseks, puudele tekivad pungad, lilledele õied). Laps teab mida taimede kasvatamiseks on vaja (muld, seemned, vesi, päike). Laps tunneb taimeosi (vars, õis, leht).
      Понедельник/Esmaspäev:










    •  Активная деятельность/Aktiivnetegevus
    • https://www.youtube.com/watch?v=_c3i7eOmbeA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1LDLotHdU6rQ50RXymoMWvtW0g7RMNf30hMJfSU47NI9Zz53C3YCf4WSU
    • Я и среда: как растет цветок, части растения 
    • https://www.youtube.com/watch?v=3OIQTeFvYHo
    • https://www.youtube.com/watch?v=CS4oE4qLxrg
    • Язык и речь: побеседуйте с детьми об увиденном, используя живой цветок
    • Keel ja kõne: Jälgi videolt millised on looduse tärkamise tunnused (pungad, lehed, õied).
    • https://www.youtube.com/watch?v=dVtz8cgSiIA
    • Keel ja kõne: Jälgi looduskaameralt milline on muutus looduses (lumi sulab, rohi läheb roheliseks). Kirjelda emmele ja issile mida sina märkad :)
    • http://lastekas.tv3.ee/index.php?go=web&id=678
    • Математика: считаем цветы, лепестки  и сопоставляем количество с цифрой
    • Matemaatika: Loendame sõrmi (1-5). Loendamisest võid mulle ka video saata! :)
    • Искусство: рисуем цветы на асфальте мелками.
    • Joonistamine: Joonista asfaldile kriitidega lilli.

    • Вторник, среда, четверг и пятница / Teisipäev, kolmapäev, neljapäev ja reede
      Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!
      Ждем вашу обратную связь! Tagasisidet ootama 
      jäädes! :)

      Профессии в детском саду . Elukutsed lasteaias. 11.05 – 15.05.20

      Цели: Ребенок знает и называет обязанности учителя, помощника учителя и повара.

      Eesmärgid: Laps tunneb erinevaid ameteid lasteaias (kokk, lasteaiaõpetaja). Nimetab nende tööülesandeid (õpetaja mängib, kokk teeb süüa.)

      Понедельник/Esmaspäev: 

      • Флешмоб "Доброе утро, хорошей недели!" / Flashmob "Tere hommikust, ilusat nädalat kõigile!
      •  Активная деятельность/Aktiivnetegevus
      • https://www.youtube.com/watch?v=gwg99K5y9KI&fbclid=IwAR1oXa_UxWcyhtxE_V2G9Qw9rJQxfZa-MWIYYh7GLh4LHxteBa6TjX9LNDIhttps://www.youtube.com/watch?v=gwg99K5y9KI&fbclid=IwAR1oXa_UxWcyhtxE_V2G9Qw9rJQxfZa-MWIYYh7GLh4LHxteBa6TjX9LNDI
      • Я и среда: профессия учитель в детском саду
      • https://www.youtube.com/watch?v=H7GlaGbiN4g
      • Keel ja kõne: Lasteaiaõpetaja amet. Mida teeb õpetaja lasteaias? :)
      • https://www.youtube.com/watch?v=SAthU9Rr-Bs
      • Язык и речь: беседа с ребенком «Что вы делаете в д/саду вместе с  учителем?» (побеседуйте с ребенком о том, чем ему больше всего нравится заниматься)
      • Keel ja kõne: Arutelu: Mis on sinu lemmik tegevus lasteaias? Mida meeldib sulle koos õpetajaga kõige rohkem lasteaias teha?
      • Мастерим: сделайте вместе с ребенком любую картину из природного материала
      • Meisterdamine: Meisterda looduslikest vahendidest pilt. 

      Вторник, среда и пятница / Teisipäev, kolmapäev ja reede
      Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!

      Четверг / Neljapäev:















    • Флешмоб "Доброе утро, хорошей недели!" / Flashmob "Tere hommikust, ilusat nädalat kõigile!
    • Активная деятельность/Aktiivnetegevus
    • https://www.youtube.com/watch?v=gwg99K5y9KI&fbclid=IwAR1oXa_UxWcyhtxE_V2G9Qw9rJQxfZa-MWIYYh7GLh4LHxteBa6TjX9LNDI
    • Я и среда: профессия повар
    • https://www.youtube.com/watch?v=LPvB87tmQjw
    • Keel ja kõne: Koka amet. Kirjelda mida sa näed.Best Cooking Clipart #9007 - Clipartion.com
    • Keel ja kõne: Luuletuse lugemine. Tuletame meelde meie luuletuse mida lugesime ennem sööma hakkamist. Loe seda emmele ja issile kõva häälega :)
    • Tänan päikest, tänan maad,
      tänan kokatädi ka!
      Aitäh!
    • Matemaatika: Järjesta suuruse järgi erinevaid esemeid.
    • https://drive.google.com/file/d/1nPSwvXigiX_zp9h5ye5qzE9AmVapp0yL/view?fbclid=IwAR12-aVfxvrC-WljnmgHkro2oBgpmDZ3Jw4yeuafNWm_hfDY5FSU6m6wU6M
    • Язык и речь: выучите стихотворение!
    • Повар для нас приготовит котлеты,
      Торт испечёт и мясные рулеты.
      Словно волшебник на кухне творит,
      Будет отличный у всех аппетит 
    • Игра: «Съедобное-несъедобное» (взрослый кидает ребенку мяч и говорит разные слова, ребенок ловит, если это съедобно и не ловит мяч, если это несъедобно)
    • Мастерим: нарисуйте, слепите или сконструируйте красивый торт/пирожное
    • Meisterdamine: Joonista üks ilus tort. Kaunista see.




    • Ждем вашу обратную связь! Tagasisidet ootama 



      jäädes! :)




      Мамы и их обязанности. День мам.  Emad ja nende tööd. Emadepäev.  04.05 – 08.05
      Цели: Ребенок знает имя своей мамы; обязанности, которые она выполняет по дому; профессию мамы и ее место работы.
      Eesmärgid: Laps teab oma ema nime ja nimetab selle. Teab milliseid töid teeb ema. Laps teab mis päev on emadepäev ja mis sellel päeval tehakse (viime emale lilli, joonistame kaardi, sööme torti jne).
      Понедельник/Esmaspäev: 

      • Флешмоб "Доброе утро, хорошей недели!" / Flashmob "Tere hommikust, ilusat nädalat kõigile! 
      • Активная деятельность/Aktiivnetegevus
      • https://www.youtube.com/watch?v=4_olhExI6Gshttps://www.youtube.com/watch?v=4_olhExI6Gs
      • Я и среда: песенка про мам!
      • https://www.youtube.com/watch?v=Qj7FnH_fnTI
      • Keel ja kõne: Vaata Jänku-Jussi multikat, mida teeb Juss emadepäeva puhul.
      • https://www.youtube.com/watch?v=gY12VK4kNTQ
      • Keel ja kõne: Luuletus "Ema on pai!"
             Ema on pai, ema on pai,
             Ema on pai kui rosinasai.
             Tema sülle poen,
             Kõik nööbid kokku loen.
             Kui tema on kodus,
             Siis kodu on soe.
      • Язык и речь: выучите стихотворение!
      Много мам живет на свете,
      Всей душой их любят дети.
      Только мама есть одна,
      Всех дороже мне она.
      Кто она? Отвечу я:
      Это мамочка моя!



      Вторник, среда и пятница / Teisipäev, kolmapäev ja reede
      Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!

      Четверг / Neljapäev:


























    • Флешмоб "Доброе утро, хорошей недели!" / Flashmob "Tere hommikust, ilusat nädalat kõigile! 
    • Активная деятельность/Aktiivnetegevus
    • https://www.youtube.com/watch?v=4_olhExI6Gs
    • Язык и речь: беседа с детьми "Что делает мама?" (побеседуйте с детьми о своей работе, о домашних обязанностях мамы)
    • Keel ja kõne: Emade tööd. Mis töid teeb ema kodus? (koristab, teeb süüa, mängib).
    • Baby Your Baby: Breastfeeding as a working mom | Pengasuh anak ...
    • Keel ja kõne: Kordamine luuletus "Ema on pai!".
    •        Ema on pai, ema on pai,
             Ema on pai kui rosinasai.
             Tema sülle poen,
             Kõik nööbid kokku loen.
             Kui tema on kodus,
                  Siis kodu on soe.
    • Multikas- Mõmmi ema abistamas.
    • Mäng: Joonista emmega koos paberile suur nägu, kleebi paber seinale, lase emmel oma silmad kinni siduda ja joonista pildile silmad, nina, suu, juuksed! :)
    • https://play.tv3.ee/mommi-muinasjutt-10177430
    • Мастерим: простое творожное печение "Розочки"
    • Küpsetamine koos emaga "Roosid".
    • https://hahademon.livejournal.com/85750.html

    • Ждем вашу обратную связь! Tagasisidet ootama 

      jäädes! :)







      Птицы весной. Linnud kevadel.  27.04 – 30.04

      Цели: Ребенок имеет общее представление о  перелетных птицах, различает их по существенным признакам, слушает их голоса, бережно относится к природе.

      Eesmärgid: Laps tunneb tuntumaid kevad linde. Kuulab looduses linnuhääli ja märkab neid. Laps tunneb linnu kehaosi (tiivad, jalad, suled, nokk).

      Понедельник/Esmaspäev: 






































    • Флешмоб "Доброе утро, хорошей недели!" / Flashmob "Tere hommikust, ilusat nädalat kõigile! 
    • Активная деятельность/Aktiivnetegevus
    • https://www.youtube.com/watch?v=pzc9QeyVz0w
    • Я и среда: Посмотрите видео о птицах и обсудите с детьми,  каких птиц вы уже видели!
    • https://www.youtube.com/watch?v=2RblcNHDUO4
    • Keel ja kõne: Vaata videot kevadlindudest, kuula linnuhääli.
    • https://www.youtube.com/watch?v=DYEEoyiY1yw
    • Logopeediline harjutus "Linnud". 
    • https://www.youtube.com/watch?v=LTT0QZzIQ7Y&list=PL6aug3SNwW8yxlrRexSa1wP3-nm2l7zid&index=25
    • Linnu kehaosad: Linnu kehaosad
    • Mina ja keskkond: Loodusbingo "Linnud". Märgi mida sina märkad looduses! :)
    • https://drive.google.com/file/d/1eU0QWf0PvmmyNwWBpGBHmf0KtvmgS13D/view?fbclid=IwAR2jl7A07a5xOzBQrnmXsPYLQxuEZI6uig2V0_Jcd9uui2Wz0XgNWyj-0iY
    • Язык и речь: поиграйте с детьми в словесную игру

    • Дети должны помочь  закончить предложения

      Птичка с веточки (что сделала?) слетела

      Птичка к дереву (что сделала?) подлетела

      Птичка с ветки на ветку (что сделала?) перелетела

      Птичка из теплых стран… (прилетела)

      Птичка в окно… (влетела)

      Птичка в клетку … (залетела)

      Птичка из клетки…(вылетела)
      • Искусство: нарисуйте с детьми птицу из ладошки
      • Meisterdamine: Käejälg "Lind".handprint bird - Google Search | Animal crafts for kids, Handprint ...


      Вторник, среда и пятница / Teisipäev, kolmapäev ja reede
      Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!

      семья Дубровых

      семья Коробовых

      семья Семенихиних


      Четверг / Neljapäev:


      • Флешмоб "Доброе утро, хорошей недели!" / Flashmob "Tere hommikust, ilusat nädalat kõigile!
      • Язык и речь: Игра «Прилетели птицы» (дети должны хлопнуть в ладоши если родитель называет не птицу)


      Прилетели птицы: голуби, синицы, мухи и стрижи;
      Прилетели птицы: голуби, лисицы;
      Прилетели птицы: голуби, синицы, галки и стрижи, комары, кукушки;
      Прилетели птицы: голуби, синицы, аисты, вороны, галки, макароны;
      Прилетели птицы: Голуби, синицы, галки и стрижи, чибисы, чижи, аисты, кукушки, даже совы- сплюшки, лебеди, скворцы- все вы молодцы!


      Ждем вашу обратную связь! Tagasisidet ootama jäädes! :)



      Здоровье. Tervis. 20.04 – 24.04.20
      Цели: Ребенок понимает, что о здоровье нужно заботиться (чистить зубы, правильно питаться, много двигаться).

      Eesmärgid: Laps teab mis on tervis. Teab kuidas hoolt kanda hügieeni eest ja tunneb hambapesuks vajalike teadmisi (teab kuidas tekivad hammastesse augud, kui kaua tuleb hambaid pesta jne). 


      Понедельник/Esmaspäev:  

      Вторник, среда и пятница / Teisipäev, kolmapäev ja reede
      Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!

      Четверг / Neljapäev:


      Ждем вашу обратную связь! Tagasisidet ootama jäädes! :)

      Весенние праздники. Kevadpühad. 13.04.- 17.04
      Цели: Ребенок знает праздник Пасха и его атрибуты (верба, цыпленок, курица, заяц), знает обычаи (раскрашивание яиц, выпечка куличей).
      Eesmärgid: Laps tunneb kevadpühadega seotuid kombeid ja tunnuseid (munade koksimine, munade värvimine, kana, tibu, jänes). 

      Понедельник/Esmaspäev:  
      •     Флешмоб "Доброе утро, хорошей недели!" / Flashmob "Tere hommikust, ilusat nädalat kõigile!"
      • Язык и речь: сказка К. Чуковского «Цыпленок» (слушаем и просим ребенка пересказать ее или ответить на вопросы по тексту)
      •  https://www.youtube.com/watch?v=jhnygt3aPXI
      • Keel ja kõne: Etendus "Muna"https://www.youtube.com/watch?v=gkAcPnHc3Dw&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3-Uuyv2AziHcdjpr28D14ViL7GoRKBd837DL6CbQpRj3rnkfaaR1zGmEo


      Вторник, среда и пятница / Teisipäev, kolmapäev ja reede
      Зайдите  на страничку музыкального работника и логопеда!

      Четверг / Neljapäev:

      Внимание!!! Tähelepanu!
      Конкурс / Konkurss:
      делаем съедобные поделки из яиц или веселые бутерброды. Lõbusate võileibade valmistamine munaga! Ootame Teie lõbusaid võileibu! :)

      семья Тендитник
       



      Ждем вашу обратную связь! Tagasisidet ootama jäädes! :)



      Весенние цветы. Kevadlilled 06.04 - 09.04.20

      Цели: Ребенок знает названия основных первых весенних цветов (подснежник, крокусы, пролески, примула); понимает, что нужно для их роста (свет, тепло, вода); бережно относится к природе.
      Eesmärgid: Laps tunneb tuntumate kevadlillede nimetusi (lumikelluke, nartsissid, tulbid, priimula, krookus, sinilill). Laps teab mida on lillede kasvuks vaja (vett, soojust, valgust). Laps hoiab ja hoolib loodusest, märkab kevadlilli.
      Понедельник/Esmaspäev:                                
      Neljapäev / Четверг:

      Ждем вашу обратную связь! Tagasisidet ootama jäädes! :)







      Понедельник




      Вторник, среда: зайдите на страничку музыкального работника и логопеда! Teisipäeval ja kolmapäeval külasta muusika ja liikumisõpetaja lehekülge! 


      Kevade tunnused. Приметы весны. 30.03. - 03.04.20

      Цели:  Ребенок уточняет  и расширяет знания о признаках весны, использует свои знания в предметно- практической деятельности; бережно относится к природе; ребенок развивает общие двигательные навыки.

      Eesmärgid: Laps kohaneb koduõppega. Tuletab meelde tuttavaid sõnu ja kasutab neid. Võimleb ja veedab aega looduses, märkab muutusi looduses. Kasutab kunstitegevuses loomingulist ja meisterdab midagi nädala teemaga seonduvat. 

      Esmaspäev/Понедельник:

      Teisipäev/Вторник:

      Kolmapäev/Среда:

      Neljapäev/Четверг:

      Reede/Пятница:
      Всем удачи и  радости от творчества! Будьте здоровы!
      Ootame loomingulisust! Palju tervist kõigile! 




      Понедельник 30.03.20 
        
         





      Вторник 31.03.20
       



      Среда 01.02.20
      Доброе утро, с 1 апреля всех! улыбаемся, несмотря ни на что! ждем ваших смешных фоток!!!😜







      мои сегодняшние наблюдения!
      а вы, что заметили?! пишите!


       
      семья Клобушняк:

      семья Журавлевых:




      семья Дубровых




      Четверг 02.04.20






      Пятница 03.04.20